Chiar dacă este redundant (din perspectiva Valahia Media cel puțin) am revenit cu o informație privind DN 71, o arteră ce, pentru județul Dâmbovița, mai bine spus reabilitarea acesteia, pare un adevărat blestem. Blestemul de a nu se face vreodată!

În august 2020 scriam despre minciuna privind reabilitarea DN 71, la vremea respectivă, între argumente folosind și o postare pe facebook a unui reprezentant al USR, parlamentarul de Timiș- Cătălin Drulă (cel ce deține si site-ul Pro Infrastructură, probabil cel mai bun portal de monitorizare a lucrărilor de infrastructură rutieră din România).
La vremea respectivă (august 2020) scriam și că:

Pentru județul Dâmbovița, reabilitarea DN 71, o arteră ce traversează județul de la nord la sud (Bâldana-Târgoviște-Sinaia), pare mai degrabă un blestem. Un blestem al promisiunii, neonorate, și al minciunii de mai bine, “vândut”, pe post de panaceu, în preajma, în timpul sau, după caz, post orice campanie electorală. De mai bine de 12 ani (!!!) despre DN 71 au vorbit toți cei care vremelnic s-au aflat în poziția de promite reablitarea acestui drum. Au vorbit. Atât!
Cătălin Drulă scria, la momentul respectiv, vorbind despre DN 71:

Tot articolul (21 august 2020) privind reablitarea DN 71 ( promisiunea) poate fi regăsit aici- Valahia Media.
La nici jumătate de an distanță, și după o atribuire parțială pentru reabilitare (segmentul Bâldana-Târgoviște) DN 71 este tot la fel de departe de momentul în care a putea fi reabilitat. ( cum este, de fapt, de aproape 30 de ani). Între timp deputatul USR ,Cătălin Drulă, a ajuns Ministrul Transporturilor.

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a trimis Corpul de control la Compania de Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) pentru a verifica atribuirea unui contract de 120 de milioane de euro la finalul anului trecut către o firmă controlată de un afacerist care este trimis în judecată pentru evaziune fiscală şi participare la un grup infracţional organizat.( conform Bursa.ro)
“Am dispus verificări în ceea ce priveşte acest contract. Menţionez că licitaţia a fost finalizată şi atribuirea efectuată către firma respectivă în data de 30 octombrie 2020. După aceea au avut loc doar paşi procedurali pentru semnarea contractului (precum constituirea garanţiei de bună execuţie)“, a declarat Cătălin Drulă.

Contractul, în valoare de peste 120 de milioane de euro, a fost încheiat pe 30 decembrie 2020, în urma unei licitaţii la care a participat doar firma Aqua Parc. Lucrările presupun lărgirea la 4 benzi pe o porţiune de 44 de kilometri, între localitatea Bâldana (Dâmboviţa) şi Târgovişte şi modernizarea a aproape 59 de kilometri pe 2 benzi, între Târgovişte şi Sinaia.
Potrivit datelor de la Registrul Comerţului, compania Aqua Parc din Roznov este deţinută de Gheorghe Vlasie, finul liderului social-democrat Ionel Arsene, preşedintele Consiliului Judeţean Neamţ. Vlasie este judecat la Tribunalul Neamţ pentru aderare la un grup infracţional organizat, evaziune fiscală în formă continuată şi complicitate la spălare de bani. Următorul termen în acest dosar este 29 ianuarie 2021.
Restul, de acum înainte, este doar o continuare a poveștii. Mai crede cineva că se va face ceva, vreodată?
Vorbim, vorbe, de fapt.
3 Comments
Pingback: Lovitură de teatru! CNAIR a reziliat contractul de reabilitare a DN 71. - Valahia Media
Pingback: „Drumul oaselor” – Contractul de lucrări pentru DN 71 a ținut cât o campanie electorală. Azi a fost reziliat | Ziarul INCISIV de Dambovita
Pingback: "Circul" e complet. Și PNL Târgoviște protestează împotriva Guvernului (2 miniștri) pentru COS Târgoviște și DN 71 - Valahia Media