Recent “transferată” pe numele familiei Pavel (detalii aici, Valahia Media), echipa de fotbal Chindia Târgoviște continuă să ofere surprize fanilor săi. Perceput, până de curând, a fi doar o jucărie electorală a autorităților din Dâmbovița (Primăria Târgoviște și CJ Dâmbovița, ambele UAT-uri fiind conduse de reprezentanți ai PSD), ce au asigurat, în calite de asociați, la AFC Chindia Târgoviște, necesarul financiar al echipei, unul suficient doar pentru supraviețuire, în ultimii ani, clubul târgoviștean pare să fi schimbat “macazul” politic.

Foto: 13 iunie 2025, autoritățile din Dâmbovița anunță cedarea Chindiei către Marius Pavel (centru imagine)… în viitorul apropiat
După cedarea echipei, de către autoritățile dâmbovițene, de la PSD, și anunțatul parteneriat cu FC Barcelona (detalii aici) la Chindia continuă, totuși, să persiste o întrebare căreia nimeni nu vrea să îi ofere un răspuns: Cu ce bani va funcționa clubul, de acum înainte, mai ales în condițiile în care preluarea recentă a acestuia vine la pachet cu datorii de milioane de euro (aproximativ 2-3 milioane)?
Cum nici noua conducere, cu atât mai puțin vechea conducere, nu oferă vreun răspuns, un posibil indiciu poate fi găsit în recentele anunțuri ale echipei, făcute pe pagina de facebook.

Sursa foto: facebook / AFC Chindia Târgoviște Oficial
Chindia și-a prezentat noile echipamente de joc, unele ce, dincolo de design și firmă, una de top in ceea ce privește echipamentul sportiv, atrag atenția prin numele inscripționate în locurile dedicate sponsorilor.

Sursa foto: facebook / AFC Chindia Târgoviște Oficial
Pe spatele tricourilor, în locul dedicat de obicei sponsorului principal (partea superioară) apare numele unui celebru lanț hotelier din România. O afacere ce este de notorietate că este deținută de Mohammad Murad, un celebru afacerist român, de origine arabă.

Mohammad Murad este și deputat ales pe listele AUR, la Constanța, din anul 2024, fiind chiar și în structurile de conducere ale partidului.

Cea de a doua firmă, ce apare ca sponsor la Chindia (pe noile tricouri ale echipei), este una de construcții, din satul Olteni din județul Ilfov. Dat fiind faptul că firma nu are cine știe ce profit ( doar aproximativ 180.000 de lei în 2024) este de așteptat ca valoarea contibuției financiare la Chindia să fie minoră.


Surprinde absența oricărei conexiuni cu județul Dâmbovița (și) la capitolul sponsori, la Chindia. De asemenea, este poate surprinzător că echipa, măcar aparent, dacă ținem cont de sponsorul principal din acest moment, pare să fi trecut din “parohia PSD-ului”, cum a fost perceput până acum clubul dâmbovițean, în cea a celor de la AUR.
